torsdag 25. oktober 2012

Kreativ Papirhobby

  
Hei.
Jeg er Lill og "driver" Kreativ Papirhobby
Jeg lager masse flott av papir som du ser på bildene under.
Jeg lager også personlige kort,esker osv om du ønsker det.
Bordkort,invitasjoner kan også bestilles hos meg..



SUPERTILBUD på kort
3 for 100;


Hekler også pulsvarmere i alpakka og mohair:)
100 kr paret







Søtt skrin pyntet utenpå og inni
250;


Supersøt julegave til kollega,gode venner og naboer.
kr 35;



Dåpsbordkort på bestilling.

Esker som er satt sammen som en kake
De henger sammen men du kan fremdeles legge små gaver i eskene 
Kr 125;


Te bag med te og godis
Kr 25;

Juleposer kr 30;








Søt lommebok kort med flax lodd
Kr 50;

Eg har også prøvd meg litt på decoupage på lerret
Selges til 100 kr pr lerret










 Velkommen til min stand

Jeg deltar på disse markedene:

28.10 Nordneshallen kl 11-17
15.12 Julemarked i turnhallen kl 11-17

Alle som handler for mer enn 200 kr får med en pakke til og fra lapper til å feste på julegavene:)

Sees på søndag.
Jeg kan nåes på mail
lillhenriksen@yahoo.no

Se også facebook siden min

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar