torsdag 1. november 2012

LilleDesign

 Lilledesign lager keramikk og porselen ,bruker mye hardangermønster og gamle blondegardiner
Jeg har gått på kurs hos en keramiker og er ellers selvlært .)
Kjempegøy og en krevende hobby der det ofte ikke blir sånn som jeg tror ,mye kan skje under brenning
Men gøy er det:)'
Siste nye er sølvsmykker,går på kurs i gammle bergen og det er en gammel drøm som er blitt til virkelighet og kjempegøy, men masse å lære :)
Ellers så strikker jeg litt, og har heklet og tovet noen vesker, jeg har med meg:).
Ser du noe du liker så ta kontakt
lilliss@online.no
Bor sentalt på askøy
Sølv ring laget på kurs nr 2 :) bare elsker denne ringen:)

 Porselens hjerter løv :)
 Porsele hjerter stemplet med norhstarstamsh .no sine stempler

 Hardanger søm hjerter:)
 Blonde hjerter
                                           Julejerter

                                             Ha en flott kveld videre:):)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar