torsdag 25. oktober 2012

Alveshop

Alveshop er basert på håndlagde produkter. I hovedsak smykker til både barn og voksne ( jobber kontinuerlig med å lage mer) ...De fleste smykker er i kun et eksemplar... noen lager jeg litt fler av, men max 5-6 maken :) Noen armbånd,øredobber og ringer lager jeg i et litt større kvantum :) De fleste smykker kan jeg justere til DIN ønskede lengde:) 

Alveshop finner du på Facebook. Link til gruppen :
Her er du hjertelig velkommen til å bli medlem :)


 Av messer Salgsmesse Bergen og Omegn arrangerer,
 vil du finne meg på disse frem til Jul :)
28.Okt. -Nordneshallen i Bergen
4.Nov. -Asktun på Askøy
2.Des. -Asktun på Askøy
15. Des. -Turnhallen på Sletten ved Bergenshallen

Dette er et bittelite utvalg av det jeg har med meg.
Større utvalg finner du inne på FB.gruppen min.
 (med forbehold om at det som ligger avbildet  kan bli utsolgt)

 Jeg vil også ha med meg på hver messe noen utvalgte smykker til 25-50%
I tillegg har jeg alltid med meg et stativ med mindre øredobber der ørekrokene er nikkelfritt 925 sølv til 
50,- paret


 Jeg har også mulighet til å lage på bestilling etter eget ønske.



 Har også med masse flotte cameoer iform av
 ringer, smykke, øredobber og nåler :)




 Gleder meg til å se DEG på alle de flotte messene 
som blir arrangert av Salgsmesse Bergen og Omegn :)


Varme klemmer fra June :)

5 kommentarer:

  1. Så mye fint du selger :) spent på å se det "live" på en av markedene :)

    SvarSlett
  2. Tusen hjertelig takk Christine :)

    SvarSlett
  3. Her var det masse flott june:):)
    vet ikke om jeg er lagt inn her ,men prøver .)

    SvarSlett
  4. Tusen takk Lill :) Jo du er lagt inn ser jeg, du finner den under dine blogger...bare å legge ut alle de fine tingene dine:)

    SvarSlett
  5. Her var mykje vakkert:)

    SvarSlett